Lietuvos respublikos švietimo politikos įgyvendinimo kontūrų brėžties aspektas. Kauno rajono atvejis.
Santrauka
Svarbiausieji Lietuvos švietimo politikos dokumentai teigia, kad švietimas yra prioritetinė šalies sritis ir turi lemti bendrąją visuomenės raidą. Kol kas to nėra pasiekta. Kodėl? Taigi, tikslinga peržiūrėti ir aktualizuoti švietimo politikos sampratą, atkreipiant dėmesį į besikeičiančius šios sampratos erdvės kontūrus. Tyrimo tikslas –išanalizuoti Lietuvos Respublikos švietimo politikos įgyvendinimo sistemą, nustatyti esminius jos trūkumus ir pateikti rekomendacijas joms spręsti.
Raktažodžiai: švietimo politika, sistema, švietimo politikos įgyvendinimas
Downloads
Publikuota
2019-01-10
Numeris
Skyrius
Articles
Licencija
Copyright (c) 2019 Autorius(iai). Publikavo Lietuvos sporto universitetas.
Darbas licencijuotas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.
Kaip cituoti
Lietuvos respublikos švietimo politikos įgyvendinimo kontūrų brėžties aspektas. Kauno rajono atvejis. (2019). Laisvalaikio Tyrimai, 2(12). https://doi.org/10.33607/elt.v2i12.679