Dėstytojo vaidmuo į studentą orientuotose studijose
Santrauka
Straipsnyje analizuojama perėjimo į studentą orientuotų studijų patirtis ir iššūkiai. Atlikus Bolonijos proceso dokumentų ir mokslinės literatūros analizę, taikant loginį indukcinį metodą, išgryninti esminiai kriterijai, kuriais remiantis galima vertinti dėstytojo vaidmenį į studentą orientuotose studijose. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad dėstytojo vaidmuo siekiant užtikrinti aukštojo mokslo studijų kokybę yra reikšmingas, nes mokymo(-si) paradigmų kaita atveria galimybę dėstytojui keisti darbo stilių, nuolat tobulėti, bet pareikalauja didesnių laiko sąnaudų.
Raktažodžiai: dėstytojo vaidmuo, į studentą orientuotos studijos, studijų rezultatai, kreditas.
Downloads
Publikuota
2018-07-10
Numeris
Skyrius
Articles
Kaip cituoti
Dėstytojo vaidmuo į studentą orientuotose studijose. (2018). Laisvalaikio Tyrimai, 1(7). https://doi.org/10.33607/elt.v1i7.226