Lojalumo programų patrauklumas turizmo paslaugų vartotojams

Autoriai

  • Regina Navickienė
  • Daiva Paplauskaitė

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos lojalumo programų sampratos ir jų patrauklumas turizmo paslaugų vartotojams. Atlikta anketine apklausa parodė, kad turizmo paslaugų vartotojai nepriklausomai nuo jų amžiaus teigiamai vertina taikomas lojalumo programas turizmo rinkoje, tačiau labiausiai pripažįsta trumpalaikes lojalumo skatinimo priemones: dovanas ir premijas, ypatingas kainas, mažesnes didesnio paslaugų kiekio kainas. Lojalumo programų priemones, kurios reikalauja daugiau laiko ir didesnio įsitraukimo ar dalyvavimo (konkursus, taškų kaupimo programas) klientai vertina kaip mažiau patrauklias.

Raktažodžiai: lojalumas, lojalumo programa, turizmas.

Downloads

Paskelbtas

2018-07-08

Numeris

Skiltis

Articles

Kaip cituoti

Lojalumo programų patrauklumas turizmo paslaugų vartotojams. (2018). Laisvalaikio Tyrimai, 2(4). https://doi.org/10.33607/elt.v2i4.211