Lojalų klientą formuojanti aplinka fitneso organizacijoje
Santrauka
Mokslinės studijos patvirtina, kad kelias į organizacijos pelningumą yra lojalaus kliento formavimas, kai tuo tarpu fitneso sektoriaus finansinis stabilumas yra tik fragmentiškas. Fitneso organizacijų lankytojai yra skirtingos asmenybės su panašiais poreikiais, tačiau jie skirtingi dėl psichologinių, socialinių ir demografinių veiksnių. Fitneso organizacijų paslaugų naudos kūrimas yra ilgalaikis procesas ir nesuteikia greitų rezultatų, dėl to gali mažinti žmogaus norą sportuoti arba visai atsisakoma šios veiklos. Taigi fitneso organizacijoms yra gyvybiškai svarbu formuoti lojalų klientą per aplinką, pasitelkiant asmenines žmogaus savybes, užtikrinant pasitenkinimą, kuris tiesiogiai susijęs su lojalumu.
Raktažodžiai: lojalus klientas, pasitenkinimas, paslauga, fitneso organizacija.