Lojalų klientą formuojanti aplinka fitneso organizacijoje

Autoriai

  • Diana Komskienė
  • Ernesta Urbonavičiūtė

Santrauka

Mokslinės studijos patvirtina, kad kelias į organizacijos pelningumą yra lojalaus kliento formavimas, kai tuo tarpu fitneso sektoriaus finansinis stabilumas yra tik fragmentiškas. Fitneso organizacijų lankytojai yra skirtingos asmenybės su panašiais poreikiais, tačiau jie skirtingi dėl psichologinių, socialinių ir demografinių veiksnių. Fitneso organizacijų paslaugų naudos kūrimas yra ilgalaikis procesas ir nesuteikia greitų rezultatų, dėl to gali mažinti žmogaus norą sportuoti arba visai atsisakoma šios veiklos. Taigi fitneso organizacijoms yra gyvybiškai svarbu formuoti lojalų klientą per aplinką, pasitelkiant asmenines žmogaus savybes, užtikrinant pasitenkinimą, kuris tiesiogiai susijęs su lojalumu.

Raktažodžiai: lojalus klientas, pasitenkinimas, paslauga, fitneso organizacija.

Downloads

Publikuota

2018-07-08

Numeris

Skyrius

Articles

Kaip cituoti

Lojalų klientą formuojanti aplinka fitneso organizacijoje. (2018). Laisvalaikio Tyrimai, 2(4). https://doi.org/10.33607/elt.v2i4.210