Klientų lojalumo formavimas alternatyviojo turizmo kontekste
Santrauka
Šiuolaikinėje turizmo paslaugų rinkoje veiklos prioritetas yra klientų poreikiai, o intensyvi visuotinė konkurencija suteikia vis daugiau galimybių klientui rinktis. Šiandien klientas yra išrankus, keliantis didelius reikalavimus ir informuotas, todėl jo norus ir elgseną nuspėti sunku. Lojalumas turizmo sektoriuje nėra stipriai ištirtas, todėl yra daug neatsakytų klausimų apie tai, kaip išlaikyti turizmo klientus lojalius ilgam laikotarpiui (Navickienė, 2010). Straipsnyje nagrinėjamas klientų lojalumo formavimas alternatyviojo turizmo kontekste, apžvelgiama alternatyvaus turizmo samprata, analizuojama tamsiojo turizmo genezė, tiriama vartotojų lojalumo samprata bei identifikuojami klientų lojalumo formavimosi etapai.
Raktažodžiai: klientų lojalumas, alternatyvus turizmas, tamsusis turizmas.