Vyresniųjų klasių mokinių mokymosi krūvio ir fizinio aktyvumo sąsajos
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjama vyresniųjų klasių mokinių mokymosi krūvio ir fizinio aktyvumo (FA) sąsajos. Siekiama nustatyti, kaip mokinių suvokiamas mokymosi krūvis yra susijęs su jų fiziniu aktyvumu laisvalaikiu lyties, klasės ir laiko, skiriamo namų darbų ruošimui, aspektais. Tyrimų, nagrinėjančių šių veiksnių sąsajas, nėra daug, tačiau mažėjantis vyresniųjų klasių mokinių fizinis aktyvumas skatina ieškoti šio reiškinio priežasčių, taip pat ištirti, kaip mokymosi krūvis susijęs su fiziniu aktyvumu. Logistinės regresinės analizės rezultatai, atsižvelgiant į lytį, klasę ir laiką, skiriamą namų darbų ruošimui, parodė, kad vyresniųjų klasių mokinių mokymosi krūvis turi įtakos jų fizinio aktyvumo mažėjimui. Nustatyta, kad didesnis fizinis aktyvumas būdingas berniukams.
Raktažodžiai: fizinis aktyvumas laisvalaikiu, mokymosi krūvis, vyresniųjų klasių mokiniai.