Kauno kelionių agentūrų interneto tinklalapių vertinimas
Santrauka
Tiriant Kauno kelionių agentūrų interneto tinklalapius siekta nustatyti, kaip juos vertina paslaugų vartotojai. Vertinimui buvo pasirinkti esminiai turizmo paslaugos rinkimosi ir pirkimo elektroninėje erdvėje kriterijai, turintys įtakos vartotojų pasirinkimui: patogumas, kokybė, kaina, valdymas, dizainas, bendravimas. Tyrimas atskleidė svarbiausius turizmo paslaugų pasiūlos interneto tinklalapiuose kriterijų bruožus, tokius kaip dizainas, bendravimas, saugumas. Šie kriterijai padeda formuoti vartotojų įpročius, susivokti, o kelionių agentūroms – patraukliai teikti turizmo paslaugų pasiūlą ir sėkmingai konkuruoti rinkoje.
Raktiniai žodžiai: turizmo paslauga, paslaugos rinkimasis ir pirkimas, interneto tinklalapiai, kelionių agentūros.