Vaikų vasaros laisvalaikio socialinės, edukacinės, kultūrinės prasmės (teorinis aspektas)

Autoriai

  • Rūta Šiaučiulienė

Santrauka

Remiantis teorine mokslinės literatūros analize, metaanalize, straipsnyje nagrinėjami vaikų vasaros laisvalaikio socialiniai, edukaciniai, kultūriniai ypatumai. Nurodomas šių kontekstų turinys, atskleidžiantis vaikų socialinių, kognityvinių, rekreacinių galimybių raiškos sąlygas ir naujų socialinių vaidmenų įgijimą. Analizuojamos vaikų vasaros laisvalaikio prasmingumo nuvertinimo prielaidos.

 Raktažodžiai: vaikų laisvalaikis, neformali ugdymo(-si) aplinka, socializacija.

Downloads

Publikuota

2018-05-31

Numeris

Skyrius

Articles

Kaip cituoti

Vaikų vasaros laisvalaikio socialinės, edukacinės, kultūrinės prasmės (teorinis aspektas). (2018). Laisvalaikio Tyrimai, 1(1). https://doi.org/10.33607/elt.v1i1.184