Vaikų vasaros laisvalaikio socialinės, edukacinės, kultūrinės prasmės (teorinis aspektas)
Santrauka
Remiantis teorine mokslinės literatūros analize, metaanalize, straipsnyje nagrinėjami vaikų vasaros laisvalaikio socialiniai, edukaciniai, kultūriniai ypatumai. Nurodomas šių kontekstų turinys, atskleidžiantis vaikų socialinių, kognityvinių, rekreacinių galimybių raiškos sąlygas ir naujų socialinių vaidmenų įgijimą. Analizuojamos vaikų vasaros laisvalaikio prasmingumo nuvertinimo prielaidos.
Raktažodžiai: vaikų laisvalaikis, neformali ugdymo(-si) aplinka, socializacija.
Downloads
Publikuota
2018-05-31
Numeris
Skyrius
Articles
Kaip cituoti
Vaikų vasaros laisvalaikio socialinės, edukacinės, kultūrinės prasmės (teorinis aspektas). (2018). Laisvalaikio Tyrimai, 1(1). https://doi.org/10.33607/elt.v1i1.184