Jaunųjų talentų vadyba Lietuvos krepšinio rinkoje
Santrauka
Straipsnyje kalbama apie tai, kokia šiuo metu yra jaunųjų talentų vadybos Lietuvoje situacija. Bendrai apžvelgiama jaunųjų talentų vadyba, analizuojama, kaip randama, pritraukiama jaunųjų talentų, kaip taikomas konkurencijos principas. Buvo atliktas tyrimas, kurio tikslas – nustatyti jaunųjų talentų svarbiausius vadybinius veiksnius Lietuvos krepšinio rinkoje. Atlikto tyrimo metu ekspertai pabrėžė, kad Lietuvos krepšinio rinkoje svarbu jaunųjų talentų vadybai skiriamas dėmesys ir pastangos. Jie akcentuoja individualaus žaidėjo vystymąsi ir poreikių atitikimą.
Raktiniai žodžiai: jaunųjų talentų vadyba, Lietuvos krepšinio rinka, įsitraukimas.
##submission.downloads##
Publikuota
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2024 Autorius(iai). Publikavo Lietuvos sporto universitetas.
Darbas licencijuotas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.