Skaitmeninės rinkodaros įtaka futbolo klubų komunikacijai

Autoriai

  • Aušrinė Šidlauskė Vilniaus Žalgiris, Vilnius
    Lietuva
  • Antanas Ūsas Lietuvos sporto universitetas, Kaunas
    Lietuva

Santrauka

Straipsnyje kalbama apie skaitmeninės rinkodaros įtaką futbolo klubų komunikacijai. Straipsnyje apžvelgiami sporto rinkodaros ypatumai, skaitmeninės ir rinkodaros išskirtinumai. Analizuojamos socialinių medijų apraiškos ir išskirtinumai futbolo industrijoje. Buvo atliktas tyrimas kurio tikslas - išanalizuoti skaitmeninės rinkodaros įtaką Lietuvos aukščiausioje futbolo lygoje 2021 m. sezone žaidusių futbolo klubų sirgaliams. Rezultatai patvirtino, jog geriausiai vertinami yra socialiniai tinklai. Jų dėka vartotojai jaučiasi arčiau savo palaikomo futbolo klubo, jaučiasi mažiau vieniši ir įsitraukia į bendruomenės veiklą.

Raktažodžiai: skaitmeninė rinkodara futbole, futbolo klubų komunikacija, A lyga   

Downloads

Paskelbtas

2023-05-05

Numeris

Skiltis

Articles

Kaip cituoti

Skaitmeninės rinkodaros įtaka futbolo klubų komunikacijai. (2023). Laisvalaikio Tyrimai, 1(21), 16-24. https://doi.org/10.33607/elt.v1i21.1314