Skaitmeninės rinkodaros įtaka futbolo klubų komunikacijai
Santrauka
Straipsnyje kalbama apie skaitmeninės rinkodaros įtaką futbolo klubų komunikacijai. Straipsnyje apžvelgiami sporto rinkodaros ypatumai, skaitmeninės ir rinkodaros išskirtinumai. Analizuojamos socialinių medijų apraiškos ir išskirtinumai futbolo industrijoje. Buvo atliktas tyrimas kurio tikslas - išanalizuoti skaitmeninės rinkodaros įtaką Lietuvos aukščiausioje futbolo lygoje 2021 m. sezone žaidusių futbolo klubų sirgaliams. Rezultatai patvirtino, jog geriausiai vertinami yra socialiniai tinklai. Jų dėka vartotojai jaučiasi arčiau savo palaikomo futbolo klubo, jaučiasi mažiau vieniši ir įsitraukia į bendruomenės veiklą.
Raktažodžiai: skaitmeninė rinkodara futbole, futbolo klubų komunikacija, A lyga
Downloads
Publikuota
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2023 Autorius(iai). Publikavo Lietuvos sporto universitetas.
Darbas licencijuotas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.