Pradinių klasių mokinių fizinio raštingumo vertinimo ypatumai

Autoriai

  • Audronė Vizbarienė Lietuvos sporto universitetas, Kaunas
    Lietuva
  • Arūnas Emeljanovas Lithuanian Sports University, Kaunas
    Lietuva
  • Brigita Miežienė Lietuvos sporto universitetas, Kaunas
    Lietuva

Santrauka

Straipsnyje apžvelgiama vaikų fizinio raštingumo vertinimo praktika: fizinio raštingumo kaip vertinimo objekto samprata, požiūrių į fizinio raštingumo vertinimą problematika, pradinių klasių vaikų fizinio raštingumo vertinimo ypatumai taikant fizinio raštingumo vertinimo priemones: Pasas gyvenimui (angl. Passport for Life, PLF), Jaunimo fizinio raštingumo vertinimas (angl. Physical Literacy Assessment for Youth, PLAY) ir Kanados fizinio raštingumo vertinimo antroji versija (angl. Canadian Assessment of Physical Literacy, CAPL - 2).

Raktažodžiai: fizinis raštingumas, vertinimas, pradinių klasių mokiniai.

 

Downloads

Paskelbtas

2023-05-05

Numeris

Skiltis

Articles

Kaip cituoti

Pradinių klasių mokinių fizinio raštingumo vertinimo ypatumai. (2023). Laisvalaikio Tyrimai, 1(21), 25-33. https://doi.org/10.33607/elt.v1i21.1313