Futbolo klubų rinkodaros strategijų tobulinimas Rusijoje
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjami klausimai, susiję su Rusijos futbolo klubų rinkodaros veikla, siekiant nustatyti šio proceso modelius, taip pat įvertinti integruoto požiūrio į tokių strategijų vertinimą šiuolaikinėmis sąlygomis perspektyvas, ypač sprendžiant maksimalaus efektyvumo ar jo didinimo ir Rusijos futbolo klubų patrauklumo tarptautinėje arenoje klausimą. Šio tyrimo tikslas buvo ištirti, kaip Rusijos futbolo klubai susiduria su rinkodaros veikla naujoje realybėje, ir apsvarstyti jų darbo optimizavimo būdus. Galima daryti išvadą, kad rinkodaros strategija yra būtina kiekvienam futbolo klubui, nes ji gali būti naudojama ne tik naujiems bendravimo su suinteresuotosiomis šalimis būdams kurti, bet ir gerai prekės ženklo idėjai sukurti bei jo skatinimui užtikrinti daug mažesnėmis sąnaudomis ir problemomis, taip pat įvertinti prekės ženklo komunikacijos efektyvumą.
Raktažodžiai: futbolas, rinkodara, integruotas požiūris
Downloads
Publikuota
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2021 Autorius(iai). Publikavo Lietuvos sporto universitetas.
Darbas licencijuotas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.