Veiksniai, lemiantys LKKA studentų motyvaciją mokytis užsienio kalbų
Abstract
Straipsnyje aprašomas tyrimas, kurio tikslas — atskleisti LKKA studentų motyvacijos mokytis užsienio kalbų raišką
ir įvertinti ją lemiančius veiksnius. Juo bandoma patikrinti prielaidą, kad studentų motyvacija mokytis užsienio kal-
bų yra susijusi su jų psichosocialine sveikata ir priklauso nuo pasirinktos studijų krypties. Taikant apklausos raštu
metodą, apklausti 225 Sporto edukologijos, Sporto technologijų ir turizmo bei Sporto biomedicinos fakultetų pirmo
ir antro kursų studentai. Tyrimo duomenys leidžia formuluoti išvadą, bylojančią apie tai, kad sąsaja egzistuoja tarp
studentų motyvacijos mokytis užsienio kalbų ir jų savigarbos, tarpusavio santykių su dėstytojais ir studijų krypties:
studentai, kurių motyvacija mokytis užsienio kalbų yra aukštesnė, yra didesnės savigarbos, labiau pabrėžia santykių
su dėstytojais svarbą ir pasirinkę studijas Sporto biomedicinos fakultete.
Raktažodžiai: studentų motyvacija, užsienio kalbos, psichosocialinė sveikata.